تهران- ایرنا- بسته خبری ایرنا در هشتمین روز از فروردین‌ماه ماه سال ۱۴۰۱ به شرایط خرید بلیت مسابقه ایران و لبنان، غیبت دوباره مهدی طارمی در دیدار تیم ملی و قهرمانی هندبال ساحلی ایران در آسیا و دیگر اخبار ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با قطر گفت: بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی تمام نکردیم و فردا مقابل لبنان برای جبران بازی قبلی، کره جنوبی به زمین می‌رویم.

شرط خرید بلیت مسابقه ایران و لبنان اعلام شد

فدراسیون فوتبال شرایط خرید بلیت مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان را اعلام کرد. فقط افرادی می‌توانند بلیت این مسابقه را بخرند که ۲ دُز واکسن کرونا تزریق کرده باشند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرمربی تیم ملی لبنان: برای کسب اعتبار بازی می‌کنیم

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال لبنان گفت: درست است که بازی رفت را از دست داده ایم، اما اینجا برای کسب اعتبارمان بازی می‌کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اسکوچیچ: در بازی با لبنان شکست از کره جنوبی را جبران می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی تمام نکردیم و فردا مقابل لبنان برای جبران بازی قبلی، کره جنوبی به زمین می‌رویم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دیوید بکهام به دنبال گرفتن گاوهای مقدس بارسلونا

بنیانگذار تیم اینترمیامی برای تیم خود به دنبال بستن قرارداد با هافبک و مدافع چپ بارسلونا موسوم به «گاوهای مقدس» است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

غیبت دوباره طارمی؛ مهاجم پورتو محروم از بازی پایانی

«مهدی طارمی» که به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در بازی مقابل کره‌جنوبی غایب بود در دیدار با لبنان نیز نمی‌تواند به میدان برود. ادامه خبر را اینجا بخوانید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای آسیا بر گردن هندبالیست‌های ساحلی ایران

تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران با پیروزی مقابل قطر قهرمان آسیا شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.