همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان با بازگو کردن خاطرات و رشادت ها نقش اساسی در"جهاد تبیین" و ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه دارند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در دیدار نوروزی با خانواده شهیدان موسوی و جانباز "ناصر آقامحمدی" با تاکید بر اهمیت تحقق جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری، افزود: جانبازانی که امروز در بین ما حضور دارند، لازم است با بازگو کردن خاطرات خود به‌خصوص برای نسل جوان، گام مهمی را در عرصه آشنایی این نسل با رشادت‌های رزمندگان بردارند.

وی خاطرنشان کرد: بیان واقعیت‌ها و تجربه‌های هشت سال دفاع مقدس بدون شک موجب هدایت انسان‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به خدمات و فداکاری خانواده جانبازان، یادآور شد: هم خانواده‌های شهدا و هم خانواده‌های جانبازان قدر خودشان را بدانند و مطمئن باشند که عمل آنها بسیار ارزش دارد و تأثیر زیادی برای عظمت اسلام داشته و خواهد داشت.

آیت الله شعبانی موثقی با قدردانی از مجاهدت و ایثارگری خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس، اظهار داشت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به همراه «مجید صفدریان» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، با خانواده شهیدان موسوی پژمان و با جانباز "منصور آقا محمدی" دیدار کرد.

شهید "سید علی موسوی پژمان" در سال ۱۳۷۱ بر اثر عوارض مجروحیت شیمیایی و شهید "سید حسین موسوی پژمان" در سال ۱۳۸۲ در عراق، توسط نیروهای متجاوز آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و جانباز "ناصر آقامحمدی" نیز در ۱۱ فروردین سال ۶۵ در منطقه شلمچه بر اثر ترکش موشک، هر ۲ چشم خود را از دست داده است.