شهرکرد- ایرنا- فعال تولیدی بخش خصوصی و رییس شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی استان برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری شعار امسال تلاش می‌کند.

مسعود سوردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: نامگذاری امسال با عنوان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" براساس نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است و سامان‌دهی و مدیریت تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار توجه ویژه به بخش خصوصی نقش اصلی در دستیابی به اهداف این نامگذاری ایفا می‌کند.

سوردی تصریح کرد: عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر توجه به حوزه "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" باعث پیروزی در جنگ اقتصادی همانند پیروزی در دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی یادآور شد: بهره‌مند از توان بخش خصوصی و مشارکت با فعالان این حوزه روند رسیدن به اهداف نامگذاری شعار سال‌جاری را تسریع می‌کند.

این فعال بخش خصوصی اظهار داشت: به‌منظور حمایت از بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و رفع موانع موجود بر سر راه توسعه باید تسهیل در اجرای قوانین و مقررات در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: علاوه بر مشکلات فراوان فعالان بخش خصوصی در حوزه تولید، اما تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان استان برای اشتغالزایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و رشد شاخص‌های توسعه‌ای و اقتصادی تلاش می‌کنند.

سوردی تاکید کرد: امید است در سال‌جاری از تمامی ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و خصوصی برای رسیدن به اهداف "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" بهره‌گیری شود.

به گزارش ایرنا، سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است.