تربت‌حیدریه_ایرنا_وزیر ورزش و جوانان گفت:سایت اداری شهرستان رشتخوار مهم ترین طرح نیمه تمام این منطقه است که باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

حمید سجادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در رشتخوار افزود:امروز از چندین طرح نیمه تمام عمرانی در رشتخوار بازدید شد که سایت اداری از نیازهای مهم شهرستان رشتخوار است و تلاش داریم این سایت هرچه سریعتر تکمیل شود.

عملیات اجرایی سایت اداری این شهرستان سال ۱۳۸۶ آغاز شده است که تا کنون تنها ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  تکمیل پروژه این سایت اداری نیازمند اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار  است.

وزیر ورزش و جوانان  اظهار کرد:همچنین استخر شنای رشتخوار از طرح های نیمه تمام ورزشی است  که قول می دهیم تا ۶ ماه آینده به بهره برداری برسد، نتیجه این سفر به زودی مشاهده خواهد شد.

مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه وارد رشتخوار شد و در بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام و از طرح های نیمه تمام سایت اداری و استخر شنای رشتخوار بازدید کرد.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان،آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است