کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: کارگروه مستقل تحقق تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی قوای سه گانه تشکیل شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره با بیان اینکه این شعار با پشتوانه قوی فکری از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است اظهار داشت: دستگاه های مختلف و نهادهای مسوول باید در تحقق عملی این شعار بکوشند.

وی افزود: پیشنهاد می کنم قوای سه گانه که کارگروه مستقل برای تحقق، رفع چالش های پیش رو پیگیری عملی شدن این شعار را تشکیل دهند تا با رصد تحولات در حوزه های مختلف با استفاده از این شعار گام های بزرگی در رفع چالش های کشور برداشته شود.

امام جمعه کیش گفت: شرکت های دانش بنیان زیادی در کشور وجود دارد اما در مقایسه با نیازهای جامعه تعداد آنها کم است و این شرکت هاطبق تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف توسعه واقعی اشتغال و تولید باید افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در این راستا باید از افزایش سوری شرکت ها جلوگیری کنیم یاداور شد: در جزیره کیش نیز سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه اموزشی علوم فنون این جزیره باید در راستای تحقق رسالت خود گام های تاثیرگذاری را بردارند.

جمهوری اسلامی، ایران را ملک طلق بیگانگان رها کرد

حجت الاسلام  حسن زاده با اشاره به روز ۱۲ فرودین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی سال ۱۳۵۸ در این روز با حضور متعهدانه در اولین انتخابات آزاد تاریخ کشور شرکت کردند و با ۹۸.۲ درصد آرا، آری به نظام جمهوری اسلامی اسلامی گفتند.

وی اضافه کرد: کشور ما قبل از انقلاب اسلامی، ملک طلق آمریکا و انگلیس بوده و بزگترین و قدرتمند ترین فرد ایران قدرت تصمیم گیری نداشت و کاخ سفید محل تصمیم گیری و تصمیم سازی های ایران بود و اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهیدان به استقلال و آزادی رسیده ایم و ملت ایران تصمیم ساز کشور هستند.

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: با توجه به تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب راجع به جایگاه رفیع انقلاب اسلامی، حفظ این نظام وظیفه شرعی و قانونی تمام افراد بوده و هر طریق و هر ابزاری شده باید پای این انقلاب باشیم.

نمره مدیریت نوروز در کیش قابل قبول است

وی با اشاره به ارایه خدمات به مسافران نروزوی در جزیره کیش گفت: معتقدم با  توجه به اینکه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش نوپا است ارایه خدمات به گردشگران در نوروز امسال نمره قابل قبولی دارد و باید تجارب امسال در سال های پیش رو مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳ فروردین اظهار داشت: همه مردم ایران در این دل به طبیعت می دهند اما نباید فراموش کنیم که حفاظت از محیط زیست لازمه تداوم زندگی بشری است.