تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

تهران- ایرنا- ملی پوش فوتبال گفت: دوست داشتم با برزیل و انگلیس همگروه شویم و خدارا شکر با انگلیس همگروه شدیم.

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال جمعه شب برگزار شد که تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز با برنده اسکاتلند و اوکراین) در گروه دوم قرار گرفت.

سعید عزت الهی در گفت و گویی اظهار داشت:  قرعه خوبی بود و در مجموع جام جهانی خوبی برای ایران خواهد بود و می توانیم دست به یک کار تاریخی بزنیم.

وی افزود: در گروه ما بیشتر تیم ها فیزیکی هستند و باید برای صعود بازی های تدارکاتی مناسب بیشتری فراهم شود تا تیم ملی درمسابقات جهانی از لحاظ فکری  و تاکتیکی آماده شود.

ملی پوش فوتبال عنوان کرد: دوست داشتم با برزیل و انگلیس همگروه شویم و خدارا شکر با انگلیس همگروه شدیم و اگر از گروه صعود کنیم بتوانیم با تیم های مطرح رقابت کنیم. قطعا جذابیت جام جهانی همین است. بازی های بزرگ خیلی به ما کمک می کند تا در بزرگ ترین تورنمت دنیا پرچم ایران را بالا ببریم.

وی ادامه داد: در جام جهانی قرعه سخت و آسان نداریم و مهم تر از همه چیز فراهم کردن بستر مناسب برای تیم ملی فوتبال ایران است و متاسفانه دیر یاد آن می افتیم. امیدواریم دوره قبل تجربه ای برای ما باشد تا این دوره به دوره بعدی صعود کنیم.