تهران –ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه گزارش دادند این رژیم با تشدید آماده باش، دو گردان به گاردهای مرزی در امتداد خط تماس در کرانه باختری اضافه کرده است تا با کارگران فلسطینی که از کرانه باختری برای کار به سرزمینهای اشغالی می روند، مقابله کنند.

به گزارش رسانه های محلی سربازان رژیم اشغالگرقدس صبح امروز کارگران فلسطینی را در این منطقه، در نزدیکی گذرگاه جباره و روستای فرعون در مجاورت شهرهای مثلث جنوبی به‌ویژه شهر طیبه تحت تعقیب قرار داده و در گذرگاه شاماء در منطقه الخلیل به سمت آنها گاز اشک آور و بمب صوتی پرتاب کردند.

نظامیان صهیونیستی همچنین اقدام به برپایی گشتهای نظامی در نزدیکی دیوار جداکننده در شهر بقاع غربی و روستای برطعه در داخل سرزمینهای فلسطینی کردند.

رژیم صهیونیستی همچنین ضمن استقرار گسترده نیروهای نظامی و گشتهای پلیس در شهرهای داخلی فلسطین نزدیک به خط تماس، در جستجو برای دستگیری کارگران فلسطینی، نیروهای خود را وارد روستاها و مزارع جلجولیه و طیبه در جنوب تا روستاهای زلفا در شمال این منطقه کردند.

علاوه بر این، رژیم اشغالگر قدس به بهانه ایجاد حس امنیت فردی برای اسرائیلی‌ها، سربازان نظامیان زیادی را در اماکن عمومی از جمله پارک‌های عمومی شهرهای بزرگ مانند افولا و تل‌آویو و در داخل شهرهای اسرائیل مستقر کرده اند .

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت چهار فلسطینی در منطقه «باب العامود» واقع در قدس اشغالی خبر دادند.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی پیش تر گزارش داده بودند، مقامات نظامی این رژیم از بیم عملیات استشهادی فلسطینیان، ۲۰۰ سرباز از نیروهای ویژه را به قدس اشغالی اعزام کرده‌اند.

عملیات سه‌شنبه گذشته یک جوان فلسطینی در تل آویو که منجر به کشته شدن ۵ نفر شد، حفره‌ها و ضعف‌های امنیتی و اجتماعی رژیم اشغالگر را نشان داد و فضای سیاسی که عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با تل آویو القا کرده بود را شکست.