دزفول-ایرنا- سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: ۲۴۱ هزار و ۱۴۲ نفر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه در دزفول اقامت داشتند.

عباس چراغ چشم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ هزار و ۱۰۲ نفر در هتل، ۳۶۳ نفر در اقامتگاه سنتی، یکهزار و ۶۲۰ نفر در مهمانپذیر، ۵۶۳ نفر در هتل آپارتمان‌ها و ۶هزارو ۸۷۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی دزفول ساکن شدند.
وی افزود: همچنین ۷۹هزار و ۴۰۳ نفر در خانه مسافر و ۱۰۹ هزار و ۷۱۵ نفر در اقامتگاه های موقت دزفول از جمله چادر مسافرتی، کمپ و کانکس اقامت کردند.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: همچنین ۲۶ هزار و ۱۷۳ نفر در اقامتگاه‌های زیرنظر آموزش و پرورش و ۱۴ هزار و ۳۲۴ نفر در مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی دزفول اقامت کردند.
وی ادامه داد: در این مدت،  ۸۵۷ هزار و ۶۲۰ مورد بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی دزفول انجام شد که ۷۱هزار و ۳۸۰ مورد بازدید مربوط به اماکن تاریخی، ۶۶هزار و ۲۶۰ مورد بازدید مربوط به  اماکن تفریحی، ۷۷هزار و ۸۳۳ بازدید مربوط به مناطق طبیعی، ۱۵۳ هزارو ۴۰۳ بازدید از جاذبه های مذهبی، ۱۶۸ هزار و ۹۰ بازدید از موزه و ۳۲۴ هزار و ۶۵۴ بازدید مربوط به  جاذبه های دست ساز بوده است .

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، افزون بر ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی در ایام نوروز در دزفول حضور یافته است.