تهران- ایرنا- بسته خبری ایرنا در چهاردهم فروردین سال ۱۴۰۱ به ماندن محمد صلاح در لیورپول، تغییر زمان بازی استقلال و پرسپولیس، واکنش ستاره آمریکایی چلسی به همگروهی با ایران در جام‌جهانی و اخبار جذاب دیگر ورزشی در این روز پرداخته است.

به گزارش ایرنا، با اعلام سازمان لیگ زمان برگزاری دیدارهای سرخآبی‌های پایتخت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد.

عنایتی: مقابل پرسپولیس اشتباه کنیم تاوان می‌دهیم/ تیم ۲۰۰۶ یکدل و یکدست بود

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: می‌دانیم پرسپولیس چه پتانسیلی دارد و تیمی قوی به لحاظ مهره‌ای است. اگر مقابل آنها اشتباه کنیم تاوان سختی می‌دهیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مطهری: به کسب قهرمانی در لیگ امیدواریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز هم به قهرمانی در لیگ خیلی امیدوار هستیم و تا هفته سی‌ام تلاش می‌کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش و همت بچه‌ها از طبقه ششم قهرمانی رونمایی کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فرعون مصر به بارسلونا نمی‌رود/صلاح در آستانه تمدید با لیورپول

مهاجم مصری لیورپول بنا دارد با تمدید قراردادش به مدت ۴ فصل با این تیم به شایعات پیوستن به بارسلونا پایان دهد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تغییر زمان بازی استقلال و پرسپولیس

با اعلام سازمان لیگ زمان برگزاری دیدارهای سرخآبی‌های پایتخت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واکنش ستاره آمریکایی چلسی به همگروهی با ایران در جام‌جهانی

ستاره آمریکایی تیم فوتبال چلسی به همگروه شدن تیم کشورش با ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرنوشت عجیب اولین تمدیدی پرسپولیس/آیا لک از تیم محبوبش جدا می‌شود؟

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که جزو اولین تمدیدی‌های پرسپولیس برای فصل جدید بود، به خاطر عملکرد ضعیف در ماه‌های اخیر از حضور در تمرینات پرسپولیس منع شده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مهدی: ظرفیت ورزشگاه دستگردی مانع حضور تماشاگران است / برنامه تیم ملی ارجعیت دارد

مسوول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق مصوبه‌ای که داشتیم، ورزشگاه دستگردی به دلیل ظرفیت پایینی که دارد، شرایط پذیرش تماشاگران هرچند به تعداد محدود را ندارد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اعتراض فدراسیون کشتی به کم‌کاری نادو

فدراسیون کشتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ۲ سال گذشته، کشتی هماهنگ‌ترین فدراسیون با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) بود و نهایت همکاری را با این ستاد داشت، اما کم‌کاری این ستاد برای کشتی کشور مشکل‌ساز شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دستور رییس‌جمهور برای برخورد جدی با مقصران حادثه مشهد: با چنین رَویه‌هایی مخالفیم

رییس‌جمهور با اعلام مخالفت صریح دولت با رَویه‌های مشابه آنچه در جریان مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در مشهد برای تعدای از بانوان رخ داد، بر لزوم برخورد قاطع با عوامل این ماجرا تأکید کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.