ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: تکمیل راههای مواصلاتی ایلام با عنوان یک ضرورت، مهم ترین برنامه دولت سیزدهم در این استان است و برای تحقق این مهم سال جدید تمامی پروژه های این حوزه رصد می شود.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در مزار شهدای گمنام شهرستان سیروان اظهار داشت: تکمیل راههای مواصلاتی بعنوان یک اولویت سال جدید باید در دستور مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: در طول مسیر ایلام - سیروان شاهد انجام عملیات عمرانی تکمیل جاده سیروان بودیم که این عملیات باید تسریع یابد.

استاندار ایلام تاکید کرد: تکمیل و تسریع تمامی راههای مواصلاتی منتهی به مرکز ایلام به دلیل اهمیت بالا نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام نیا ادامه داد: برای دومین بار است که به شهرستان شهیدپرور سیروان سفر می کنم و پس از ادای احترام به شهدای گمنام با مردم دیدار خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهرستان سیروان تاکید کرد و افزود: همه ما مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم و این مکان مقدس باید در اسرع وقت ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام صبح امروز با استقبال مسوولان وارد این شهرستان شد.

ادای احترام به مقام شهدای گمنام شهرستان سیروان، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با مردم و بازدید از مرغداری بشیری در بخش کارزان از جمله برنامه های سفر استاندار به سیروان است.