ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر رفع موانع تولید در سال جدید و اهتمام مدیران برای تحقق این مهم، گفت: رقم تسهیلات برای تکمیل طرح کشتارگاه مرغ کارزان در شهرستان سیروان باید طبق نظر کارشناسان جهاد کشاورزی و بانک های عامل تعیین شود.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در بازدید از طرح کشتارگاه مرغ کارزان در شهرستان سیروان اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این طرح ۸۰ درصد است و در صورت ارائه تسهیلات در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مساعدت و حمایت بانک کشاورزی و دیگر دستگاه های مرتبط این طرح تا پایان سال به بهره‌ برداری می رسد.

استاندار ایلام بر ضرورت افتتاح این پروژه قبل از سال جاری تاکید کرد و افزود: در صورت نیاز با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز برای ارائه تسهیلات و تسریع در تکمیل این پروژه رایزنی هایی انجام می شود.

بهرام نیا با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ گفت: بازدید امروز در راستای شعار سال و به منظور رفع مشکلات این طرح انجام شد و شعار سال بعنوان یک راهبرد برای همه مسوولان  و در واقع زیربنایی اشتغال است.

وی تاکید کرد: فاز اول این طرح صنعتی در صورت تکمیل برای ۹۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد و روزانه حدود ۸۰ تن مرغ کشتار می‌کند.

وی اضافه کرد: چنانچه این طرح صنعتی به بهره برداری برسد، هم به تولید استان کمک می‌کند هم مازاد تولید را می‌توان به استان همجوار صادر کنیم.