ساری – ایرنا – تیم فوتبال امید نساجی که در فصل پیشین لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور قهرمان شده بود برای دومین سال پیاپی به فینال این لیگ راه پیدا کرد و در آستانه دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور بین دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان شامگاه سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد که تیم مهمان موفق شد نساجی را در این مسابقه با نتیجه ۱ – ۰ شکست دهد. اما این پیروزی نتوانست عامل شادی فولادی‌ها در ساری شود و نساجی با قانون گل زده در زمین حریف به عنوان تیم پیروز مجموع دو بازی رفت و برگشت راهیِ فینال شد.

تیم فوتبال امید نساجی مازندران پس از صعود از مرحله مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی حریف تیم فوتبال امید فولاد خوزستان شد و ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ دیدار رفت نیمه‌نهایی را مقابل این تیم برگزار کرد و موفق شد با گل‌های محمد احمدی و حسن امدادی میزبان خود را در اهواز با نتیجه ۲ – ۱ شکست دهد.

کسب همین نتیجه نیز سبب شد که شکست خانگی ۱ – ۰ در دیدار برگشت مانع صعود نساجی به فینال نشود و نساجی با توجه به قانون گل زده در زمین حریف برنده مرحله نیمه‌نهایی شد.

تیم امید نساجی مازندران در فصل قبل لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور نیز فینالیست شد و توانست با شکست دادن تیم امید تراکتور قهرمان لیگ برتر امیدها شود.