همدان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان در اردوگاه فجر شهر همدان خبر داد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده با اشاره به راه اندازی آشپزخانه‌های مهدوی در سایر شهرستان‌های تابعه استان، افزود: به منظور اجرای طرح اطعام مهدوی برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های تحت پیش بینی این نهاد در استان برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه رمضان برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان همدان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان ماه رمضان، خانواده‌های تحت حمایت در این استان از ۱۰۰ هزار بسته‌های معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

شیخی زاده با اشاره به برنامه‌های مختلف امداد در ماه رمضان افزود: طرح جذب ۲۱ هزار حامی ایتام و محسنین، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان، آزادسازی زندانیان و طرح مفتاح الجنه در این ماه مبارک پیش بینی شده است. 

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند استان رسانده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.