شهرکرد - ایرنا - امیر بهزادی بروجنی ورزشکار اسکیت چهارمحال و بختیاری با دعوت فدراسیون در اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت حضور می‌یابد تا خود را برای رقابت در المپیک آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین آماده کند.

به گزارش ایرنا، اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت از روز شنبه ۲۰ فروردین در تهران آغاز می‌شود و امیر بهزادی به عنوان تنها نماینده چهارمحال و بختیاری با دعوت فدراسیون در این اردوی آمادگی شرکت خواهد کرد.

بهزادی که در اسفند سال گذشته توانست در مسابقات انتخابی تیم ملی، رکوردهای مناسبی را به دست بیاورد از امیدهای کسب نشان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین به شمار می‌آید.

این ورزشکار چهارمحال و بختیاری و رکورددار اسکیت کشور درباره شرایط تمرینی و کسب آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی به ایرنا گفت: بیش از یک سال است که تمام تمرکز و تمریناتم را برای شرکت در این مسابقات گذاشته‌ام چرا که کسب نشان در رشته اسکیت المپیک آسیایی از ارزش بالایی برخوردار است.

بهزادی افزود: اگر چه در مسابقات انتخابی اسفندماه با آمادگی نسبی شرکت کردم و هدفم تنها راه یافتن به تیم ملی بود اما در حال حاضر با انجام روزانه ۲ نوبت تمرین فشرده به سطح مطلوبی از آمادگی رسیده‌ام و امیدوارم شرایط اردو نیز به خوبی پیش برود تا بتوانم با آمادگی کامل به مصاف حریفان آسیایی بروم.

وی با بیان اینکه رقابت‌های اسکیت هانگژو چین در ماده‌های استقامت، ۱۰ هزار متر و هزار متر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این ماده‌ها از ماده‌های تخصصی است که بر آن‌ها تسلط کافی دارم و با تجربه مسابقات قبلی، امید بالایی برای شانس مدال خواهم داشت.

بهزادی یادآور شد: تمرینات و اردوهای تیم ملی تاپیش از اعزام ادامه دارد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی، میدان رقابت‌های آسیایی را بار دیگر تجربه کنم.

به گزارش ایرنا، اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت بزرگسالان در بخش بانوان و آقایان تا پنجشنبه ۲۵ فرودین ادامه دارد و بهزادی به همراه ۱۹ ورزشکار دیگر در این اردو تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

امیر بهزادی بروجنی تاکنون در پنج دوره رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا حضور داشته است و در مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت جهان (رولر گیمز ۲۰۱۹) که در شهر بارسلونای اسپاینا برگزار شد توانست در بین ۸۰۰ ورزشکار جهان جزو ۱۵ اسکیت‌ سوار برتر انتخاب شود.