آبادان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان پیشرفت فیزیکی طرح ساخت بیمارستان تامین اجتماعی آبادان را ۸۲ درصد اعلام کرد و گفت: با راه اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان فرصت و بستر ارائه خدمت به بیمه شدگان شهرهای آبادان، خرمشهر، جزیره مینو، اروندکنار، دارخوین و شادگان فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا دکتر امیرحسین بنی احمد روز پنجشنبه در جریان بازدید از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان اظهارداشت: با بهره برداری از این بیمارستان، ارائه خدمات درمانی، تنوع و توسعه بیشتری پیدا می‌کند و رضایت مندی نسبی بیمه شدگان تامین خواهد شد.

وی افزود: ساخت بیمارستان ١٦٠ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ٣.٥ هکتار و زیربنای ١٦ هزار متر مربع از سال ١٣٩٢ آغاز و تاکنون به دلایل گوناگون کار متوقف شده و از مهرماه ۱۴۰۰ پروژه با ۷۶ درصد تحویل سومین پیمانکار شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: طبق وعده پیمانکار، اگر مشکل خاصی بوجود نیاید این بیمارستان تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

بنی احمد به منظور بازدید از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی و مراکز درمانی آبادان و خرمشهر عازم این شهرستان‌ها شد.

در این بازدید نماینده پیمانکار پروژه بیمارستان با ارائه گزارشی دلایل وقفه در کار ومشکلات بوجود آمده را شرح داد و تاکید کرد در صورت برطرف شدن موانع موجود این طرح در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی همچنین از از دیگر مراکز درمانی زیرپوشش در آبادان بازدید کرد.