تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو نیمه متفاوت را در بازی با پاختاکور داشتیم. در نیمه اول بازیکنان هم بد بودند اما در نیمه دوم فوق العاده عمل کردند.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا پنجشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پاختاکور در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا که با برتری ۳ بر یک زردپوشان همراه بود، اظهار داشت: درست است که تیم من در این جدال به برتری رسیده اما دلم می‌خواهد واقعیت های فوتبال را بگویم.

وی افزود: یک نیمه  فوق العاده بد در نیمه نخست داشتیم به طوری که از نظر تاکتیکی خیلی بد بودیم. هافبک های ما خیلی به مدافعان نزدیک بودند. فضاهای خیلی زیادی از دست دادیم و برای تیمی مثل سپاهان این موضوع اصلا خوب نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: در نیمه دوم برعکس نیمه اول،  بچه های ما فوتبال فوق العاده عالی را به نمایش گذاشتند. موقعیت های خیلی زیادی به دست آوردند و حتی می‌توانستیم شرایط بهتری هم داشته باشیم اما نباید از واقعیت بگذریم که آن ها هم موقعیت های خوبی داشتند که ممکن بود کار ما را مشکل کنند.

نویدکیا تاکید کرد: روی هم رفته باید مشکلاتی که در نیمه اول داشتیم را حل کنیم تا در بازی‌های بعدی بهتر باشیم ولی از بازیکنان به خاطر زحماتی که کشیدند خیلی ممنون هستم.

وی با اشاره به مشکلات سپاهان در روزهای اول اقامت در عربستان گفت: یکی دو روز اول اینجا مشکلاتی جزئی داشتیم ولی دوست داشتم از مسوولان برگزار کننده مخصوصا باشگاه التعاون تشکر کنم که تمام تلاششان را کردند مختصر مشکلات ما را به نحو احسن حل کنند. از آن‌ها خیلی ممنون هستم که شرایط خوبی برای ما فراهم کردند.

نویدکیا در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد سپاهان در نیمه دوم توانست برگردد، گفت: در نیمه اول دیدیم خیلی از لحاظ نظم و تاکتیکی اشتباه می‌کنیم. باید این واقعیت را قبول کنیم که بعضی اوقات مخصوصا در بازی‌های اول ممکن است این اتفاقات برای تیم بیفتد. درست است مالکیت توپ داشتیم ولی مالکیتی که نتوانیم به یک سوم دفاعی حریف برسیم، به هیچ دردی نمی خورد.

نوید کیا تاکید کرد:ن بر اساس صحبت‌هایی که داشتیم در نیمه دوم سعی کردیم هافبک‌ها را طوری قرار بدهیم که از فضاهای چپ و راست هافبک هایشان استفاده و بیشتر در مسائل هجومی شرکت کنیم. فکر می‌کنم موفق هم شدیم. روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار کرده بودیم. چون روی برنامه‌ای که داشتیم و فیلم هایی که از حریف دیده بودیم، مقداری روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتند. سعی کردیم از آنها استفاده کنیم که فکر می‌کنم بازیکنانمان این کار را خیلی خوب انجام دادند.