کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقروکلیایی گفت: بخشی از پروژه اجرا شده بزرگراه سنقر- بیستون از لحاظ ایمنی دارای نواقصی است که باید رفع شود، همچنین راه و شهرسازی باید فعالیت پروژه بخصوص در قسمت گردنه «مله‌ماس» را تعیین تکلیف کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» در نشست شورای ترافیک سنقروکلیایی افزود: حقیقتا باید فکری به حال این قسمت شود چندین سال است برای مردم سختی هایی را به همراه داشته، به هرحال پیمانکار پروژه اگر می‌خواهد کار کند بسم الله، نه اینکه به این صورت پیش برود.  

وی تاکید کرد: تدوین برنامه مدون و منسجم در حوزه برون شهری و درون شهری در سال ١۴٠١ در دستور کار کارگروه شورای ترافیک شهرستان باشد و بایستی با ارزیابی دوره ای میزان تحقق و پیشرفت آن مشخص شود.  

فرماندار سنقروکلیایی گفت: برای دومین سال متوالی آمار فوتی تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان با عدد صفر ثبت شد که امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی این آمار در سال های بعد هم تکرار شود.  

روکش آسفالت و ساماندهی راه های مواصلاتی شهرستان، روشنایی بلوار صیاد شیرازی و بلوار ورودی شهر سطر، ساماندهی خودرو های دوره گرد و رفع سد معبر و لزوم توجه به دانش بنیان بودن طرح های اجرایی دستگاه ها از اهم مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید فرماندار قرار گرفت.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.