ساری - ایرنا - استانداری مازندران جدول حضور مدیران استان در سامانه ارتباط مردم و دولت را برای نیمه دوم فروردین ماه جاری اعلام کرد که طبق آن ۱۴مدیر دولتی و بخش عمومی با حضور در سامانه «سامد» پاسخگوی شهروندان مازندرانی خواهند بود.

به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز دوشنبه ۲۲ تا چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه جاری است، روزانه دو مدیر در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

زمان حضور مدیران در دو نوبت ساعات ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ و ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته  تاریخ 
۱ مدیرکل آموزش و پرورش ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
۲ مدیرکل اوقاف وا مور خیریه ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
۳ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ سه شنبه  ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
۴ مدیرکل بنیاد مسکن ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
۵ فرماندار ساری  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
۶ رییس سازمان جهاد کشاورزی ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
۷ سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
۸ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵  یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
۹ فرماندار نکا ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
۱۰ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
۱۱ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
۱۲ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ سه شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
۱۳ مدیرعامل شرکت گاز ۸:۱۵ تا ۱۰:۱۵ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
۱۴ مدیرکل کمیته امداد  ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۳۱

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.