تهران- ایرنا- نیمکت نشینی مهدی قائدی در لیگ قهرمانان آسیا، موجب اظهار تعجب کارشناسان فوتبال کشور میزبان این دوره از رقابت‌ها شده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات شب گذشته در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر فولاد ایران به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی احمد نوراللهی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به اشتباه دروازه تیم اماراتی را باز کرد و گل تساوی الاهلی نیاز در دقایق پایانی بازی توسط فدریکو کارتابیا به ثمر رسید.

تیم شباب الاهلی امارات که مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال و احمد نوراللهی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس را در اختیار دارد در بازی نخست خود نیز برابر تیم اخال ترکمنستان نیز به تساوی یک بر یک رسیده بود تا به مانند نماینده ایران در این گروه همچنان در حسرت برد باشد. فولاد خوزستان نیز در گروه سوم رقابت‌ها تا کنون ۲ تساوی کسب کرده است.

با وجود نیاز مبرم تیم شباب الاهلی به برد، مهدی علی سرمربی تیم الاهلی امارات همچنان بر نیمکت‌نشینی ستاره ایرانی خود اصرار دارد. در بازی برابر فولاد مهدی قایدی یکی از بازیکنان موثر تیم اماراتی از روی نیمکت نظاره‌گر نمایش شاگردان مهدی علی بود.

نیمکت نشینی قایدی در چند بازی اخیر با انتقاد گسترده‌ای مواجه شده است. یکی از مهمترین منتقدان مهدی علی در بازی ندادن به مهدی قایدی، نواف الآسیوی خبرنگار سرشناس عربستانی است. وی تصمیم سرمربی شباب الاهلی در نیمکت‌نشین کردن پدیده فوتبال ایران را عجیب و مصیبت بار توصیف کرد.