شاهرود - ایرنا - دبیر جامعه ایمانی مشعر استان سمنان به فعالیت‌های پویش مردمی امام علی (ع) و یاوران اشاره کرد و گفت: افزون بر ۶۶۰ پرس غذای گرم در هر سحر ماه مبارک رمضان بین خانوارهای نیازمند در شاهرود توزیع می‌شود.

کمیل قندهاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این پویش با تصمیم قرارگاه جهادی فاطمیون راه اندازی شد، افزود: این پویش مردمی سه سال متمادی در شاهرود اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه تهیه و توزیع غذا با کمک ۴۰ نفر از پایگاه‌ها و مسجدها با محوریت هیات میانداران خدمت انجام می‌شود، ابراز داشت: هر شب مراسم دعا و مناجات با حضور مداحان اهل بیت قبل از تهیه غذا برگزار می‌شود.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان سمنان ادامه داد: تهیه مواد اولیه و توزیع غذا با کمک‌های مردمی، خیران، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هر شب در یک محله از شهر شاهرود اجرا می‌شود.

قندهاری ابراز امیدواری کرد: این حرکت جهادی فقط در ماه مبارک رمضان نباشد بلکه پس از  این ماه نیز استمرار داشته باشد تا این نهال به درخت تنومندی تبدیل شود.
وی با بیان اینکه تمامی مراحل تهیه و پخت غذا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود، اظهار داشت: تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در راستای کمک به افراد نیازمند و آبرومند در دستور کار است.