شهرکرد - ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۳۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور لردگان به بروجن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر، پیشگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و این میزان مواد مخدر در طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان پس از اخذ مجوز قضایی کشف و ضبط شد.

وی گفت: در بازرسی از یک خودرو سمند ، ۳۹۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده کشف و ضبط شد که در این رابطه سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، در ۲ هفته ابتدای سالجاری نیز ۳۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.   

سارقان طلاجات در شهرستان فارسان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از دستگیری سارق طلاجات از منزل یکی از شهروندان روستای فیل‌آباد بخش باباحیدر خبر داد و گفت: در پی وقوع این سرقت بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ غلامعی شکری با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی پلیسی، سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ۲ خودروی مورد استفاده آنها در سرقت نیز توقیف شد.

وی اظهار داشت: سارقان در بازجویی تخصصی پلیس آگاهی به سرقت طلاجات از منزل مورد نظر اعتراف کردند و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف و سارقان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.