تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال امید ایران با اشاره به شرایط این تیم گفت: امیدوارم امسال طلسم شکنی کنیم و بتوانیم بعد از سال‌ها در بازی‌های المپیک حضور یابیم.

محمد حسین زواره ای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اردوی تیم امید ایران در شرایطی دنبال می شود که همه نفرات با انگیزه ای مضاعف تمرینات را دنبال کرده و به دنبال آن هستند تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. حضور مهدی مهدوی کیا در راس این تیم انگیزه بازیکنان را بالا برده و همه می خواهند توانایی خودشان را به اثبات برسانند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تمهیداتی که در نظر گرفته شد کادر فنی بسیار خوبی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است و مربیان نیز با تمام توان در حال آماده سازی تیم امید ایران هستند. همه ما یک هدف داریم و به دنبال آن هستیم تا پس از ۴۶ سال سنت شکنی کرده و جواز حضور در بازی های المپیک را به دست بیاوریم.

بازیکن جوان صنعت نفت آبادان به تیم های پایه اشاره کرد و گفت: باید از رده های سنی و تیم های پایه به خوبی کار کرد چرا که همین نفرات آینده فوتبال ایران را رقم خواهند زد، با تمریناتی که در دستور کادر فنی است روز به روز بهتر می شویم و می خواهیم این بار به امید خدا و با تلاش همه بازیکنان جواز صعود به المپیک را بگیریم. 

زواره ای در مورد شرایط تیم صنعت نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ما فعلا در میانه های جدول هستیم، شرایط تیم خوب است هر چند برخی می گویند آبادان شرایط مالی مناسبی ندارد اما در عوض تا دلتان بخواهد هواداران پرشور و مردمانی مهربان دارد که همه دلخوشی آنها فقط همین فوتبال است. امیدوارم بازی های ما در تیم نفت به گونه ای باشد که دل این هوادران همیشه شاد باشد چرا که مستحق بهترین ها هستند.

گفتنی است تیم امید ایران پنجشنبه هفته جاری در مرکز ملی فوتبال و در یک بازی دوستانه به مصاف تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

شاگردان مهدوی‌کیا خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در ازبکستان، آماده می‌کنند. این مسابقات با دیدار تیم‌های امید ایران و قطر از گروه A و بازی استرالیا و کویت از گروه B، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ آغاز و پرونده مرحله گروهی ۱۹ خردادماه بسته خواهد شد.

برنامه کامل دیدارهای گروه A جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۱ خرداد

ایران - قطر، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه بنیادکار تاشکند
ازبکستان - ترکمنستان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند

شنبه ۱۴ خرداد

ترکمنستان - ایران، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه بنیادکار تاشکند
قطر - ازبکستان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند

سه‌شنبه ۱۷ خرداد

قطر - ترکمنستان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه بنیادکار تاشکند
ایران - ازبکستان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه مرکزی قارشی

همچنین با پیشنهاد پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و موافقت مهدوی‌کیا، قرار است این تیم در بازی‌های کشورهای اسلامی هم به میدان برود. پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه به میزبانی شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.