تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

قم-ایرنا- اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی امروز سه شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد و موضوعات مهم استان مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی قم، این جلسه جهت بررسی دستوراتی مانند نظارت و کنترل بر عرضه و فروش مواد دخانی، پایش و بررسی محصولات کشاورزی وارد شده به قم، بررسی وضعیت افزایش جوندگان و استماع گزارش برگزاری شورای سالمندان توسط اداره بهزیستی برگزار شد.

 احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم توجه به سلامت عموم شهروندان، بر تعیین تکلیف نظارت و رصد مراکز فروش محصولات دخانی تاکید کرد و استعمال دخانیات را زمینه‌ گرایش به سایر مواد دخانی و یا مخدر مورد توجه قرار داد.

مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در ادامه با تاکید بر توجه کامل مردم به اهمیت واکسیناسیون، از عموم مردم و شهروندان درخواست کرد واکسیناسیون سرخک را برای کودکان خود جدی بگیرند .

 وی صیانت از جمعیت و جوانی را به عنوان یکی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی قم در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: محیط زیست و بیماری های غیرواگیر یکی از نگرانی های جدی ما است که سعی میکنیم در سال آتی توجه و عنایت بیشتری به این حوزه داشته باشیم.