به گزارش ایرنا، عبدالعلی کریمی، روز چهارشنبه در نشست خبری مدیران پاسخگو در شیراز افزود: در دولت مردمی سیزدهم، تمام دستگاههای اجرایی به ویژه دستگاههای خدمات رسانی که مردم با آنها ارتباط نزدیک و بیشتری دارند باید پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشند.این مساله همواره از سوی رئیس جمهور و در استان نیز از سوی استاندار مورد تاکید قرار گرفته است که برگزاری سلسله نشست های خبری مدیران پاسخگو به عنوان یک اقدام خوب و موثر در همین راستا است.
وی ادامه داد: مخابرات یکی از دستگاههایی است که با توجه استفاده گسترده مردم از شبکههای ارتباطاتی، اینترنت و تلفن ثابت و تلفن همراه ارتباط گسترده ای با شهروندان دارد و باید پاسخگوی اقدامات خود و کاستی های احتمالی موجود در این بخش نیز باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس بیان کرد: مردم تحت تاثیر برخی اخبار نسبت به آسیب زا وخطرناک بودن امواج این دکل ها نگرانی و دغدغه دارند که باید به این نگرانی پاسخ مناسب داده شود.
کریمی گفت: در زمینه تقویت آنتن دهی در جاده های استان و رفع مشکلات در این زمینه نیز باید سرمایه گذاری و کوشش بیشتری از سوی اوپراتورها انجام شود.
وی گفت: اخیرا جلسه ای در باره پوشش تلفن همراه در آزادراه شیراز – اصفهان برگزار کردیم تا قبل از افتتاح این پروژه مهم، پوشش تلفن همراه در طول مسیر ایجاد شود تا هموطنانی که در این مسیر تردد خواهند کرد دچار مشکل نشوند.