تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی بردسکن گفت: یک انبار حاوی انواع کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده، به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمود مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی بردسکن پس از دریافت گزارشی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار، با پیگیری موضوع  به صورت ویژه  پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی بازرس اداره جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از انبار مذکور دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع برنج خارجی، یک تن و ۵۸۰ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم قند، ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم شکر و ۱۹۲ کیلوگرم رب گوجه فرنگی کشف شده است.

 سرهنگ مختاری با بیان‌اینکه کالاهای کشف شده به صورت غیرمجاز احتکار شده بود، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
 فرمانده انتظامی  بردسکن با اشاره به معرفی یک متهم در این زمینه به مراجع قضایی از شهروندان خواست،  هرگونه اطلاعات مبنی بر احتکار و یا قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.