تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بدترین زمان ممکن در دیدار با التعاون عربستان ۱۰ نفره شدیم و تلاش کردیم تا بازی را در دست بگیریم و از کناره‌ ها در نیمه اول حمله کنیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال التعاون عربستان و سپاهان ایران در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار شد و در نهایت نماینده عربستان موفق شد سپاهان را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد.  
محرم نویدکیا بعد از این شکست اظهار داشت: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم و درطول ۸۰ دقیقه بسیار سخت بود ت ۱۰ نفره بازی کنیم. تلاش کردیم تا بازی را در دست بگیریم و از کناره‌ ها در نیمه اول حمله کنیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم.

وی افزود: نیمه اول با توجه به اخراج یکی از بازیکنانم سازماندهی خوبی داشتیم و یک یا دو موقعیت هم به تیم دادیم. از نیمه اول راضی بودیم اما در نیمه دوم سازماندهی تیم خیلی زود بهم ریخت و گل دوم را خوردیم و نتوانستیم نظم و انضباط حرفه ای را نداشتیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه فوق العاده در نیمه دوم بی نظم بازی کردیم، گفت: هرچند وضعیت‌ ما خیلی سخت شد اما سه دیدار دیگر باقی مانده است و باید امیدمان را برای بازی‌های بعدی نگهداریم.

وی درباره صحنه مشکوک اخراج شدن پورغاز از میدان در نیمه دوم و دو  صحنه مشکوک پنالتی و داوری مسابقه عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم زیرا علاقه‌ای به این موضوع نداشته‌ام. کارشناسان باید نظر بدهند. هر چند این اخراج سختگیرانه بود. اگر اشتباهی رخ داده باشد، ساختار بازی تغییر کرده و اگر درست باشد که دیگر حرفی نیست. درباره  در مورد پنالتی هم کارشناسان بایدنظر دهند. وقتی var نباشد همین است. چرا در چنین رقابت ها مهمی این سیستم را نداریم.