یزد- ایرنا- همزمان با ماه مبارک رمضان جمعه شب با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولان و مردم ۴۳ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی شهرستان مهریز تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین معنوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: انس و الفت نسل جوان با کلام وحی آنها را در برابر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص تهدید نرم دشمن مصون نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی با قدردانی از فعالان قرآنی به اهمیت برگزاری دوره‌های حفظ و مسابقات در استان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم محوری در سال‌جاری گسترش فرهنگ قرآنی است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر  مساجد استان جزء خوانی کلام وحی با حضور اقشار مختلف مختلف به خصوص جوانان برگزار می‌شود و برای تقویت آن باید تشکل‌های دینی بیشتر تلاش داشته باشند.

نجیمی بیان کرد: برگزاری برنامه جزء خوانی در منازل، برگزاری کلاس‌های روخوانی و رونخوانی و توجه به تفسیر کلام وحی از دیگر برنامه‌های مهمی است که امسال به نحو مناسب پیگیری و برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام ‌معه مهریز از فعالیت‌های قرآنی در شهرستان قدردانی کرد و گسترش آن را برای مقابله با تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی به عنوان امری مهم خواستار شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.