مهاباد - ایرنا - نمایش خیابانی «سوختم، سوختی، سوخت» به کارگردانی مرضیه خلیلی و با حضور علاقه‌مندان به هنر تئاتر در حاشیه رودخانه زرینه رود شاهین‌دژ اجرا شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایش "سوختم، سوختی، سوخت" همراه با موسیقی زنده یک نمایش خیابانی با موضوع فقر است که جنبه اجتماعی دارد.

فاطمه روح زاد بیان کرد: در این نمایش سعی در تکریم مقام ماموران شهرداری و احترام به جایگاه اجتماعی آنان دارد.

وی با بیان اینکه این نمایش خیابانی با اسقبال قابل توجه شهروندان و رهگذران مواجه شد، اضافه کرد: این نمایش توسط گروه «باران» به نویسندگی «هوشنگ بابایی» به کارگردانی «مرضیه خلیلی» و بازیگری « محسن محمدخانی» و « مرضیه خلیلی» و با موسیقی زنده «سامان شهابی» در حاشیه زرینه رود به نمایش گذاشته شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ افزود: اجرای این نمایش برای روزهای آینده نیز با اطلاع رسانی قبلی در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

روح زاد بیان کرد: همچنین نمایش "سوختم، سوختی، سوخت" برای شرکت در جشنواره تئاتر خیابانی شهر بوکان نیز ارسال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی هم‌اکنون در شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، ماکو، پیرانشهر نقده، تکاب، مهاباد و بوکان فعالیت دارد؛ ۲۳ گروه نمایشی ثبت شده رسمی در آذربایجان‌غربی و ۱۰ انجمن هنرهای نمایشی در این استان وجود دارد که از این میان ارومیه با هشت گروه، خوی با پنج و مهاباد با چهار گروه به ترتیب بیشترین گروه‌های نمایشی را به خود اختصاص داده است.