تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

تهران- ایرنا- در گروه هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نماینده ژاپن موفق به ثبت پیروزی شد اما جئونبوک موتورز کره جنوبی به تساوی قناعت کرد.

به گزارش ایرنا، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق نیز آغاز به کار کرد و در سه بازی در چارچوب هفته نخست در گروه‌های هشت و ۱۰ به انجام رسید که در مهمترین آنها نماینده ژاپن به پیروزی رسید و تیم کره‌ای متوقف شد.

تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن در گروه هشتم به مصاف تیم هوانگ آنح گیا لای رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. لئو کیارا در دقایق ۱۹ و ۲۵ برای نماینده ژاپن موفق به گلزنی شدند و تک گل تیم ویتنامی به وسیله تاکویا کیدا در دقیقه ۳۱ به اشتباه زده شد.

در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های شناخته شده جئونبوک موتورز کره جنوبی و اف سی سیدنی استرالیا به تساوی بدون گل رضایت دادند تا یوکوهاما تا پایان هفته نخست در صدر جدول گروه هشتم جای بگیرد.

در گروه دهم که سه تیمی است تیم فوتبال چیانگرای یونایتد تایلند به مصاف میهمان خود کیتچی هنگ‌کنگ رفت که این مسابقه با برتری یک بر صفر تیم هنگ‌کنگی خاتمه پیدا کرد.  روسلان مینگازوف در دقیقه ۱۷ زننده تنها گل این بازی بود. ویسل کوبه ژاپن دیگر تیم حاضر در این گروه است که هنوز بازی‌ای را انجام نداده است.