تهران- ایرنا- سرمربی شیاطین سرخ پس از هو شدن «پل پوگبا» بازیکن فرانسوی این تیم توسط هواداران از او دفاع کرد و گفت: فکر نمی‌کنم انتقاد از یک بازیکن به صورت فردی منطقی باشد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد روز گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر ۲ برابر تیم فوتبال نوریچ به برتری رسید. هر سه گل این بازی را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا پنجاهمین هتریک باشگاهی خود را جشن بگیرد. وی ۱۰ هتریک نیز در بازی‌های ملی به نام خود ثبت کرده است. در این دیدار پل پوگبا به خاطر عملکرد ضعیف توسط هواداران «هو» و سرمربی مجبور به تعویض وی شد. 

رالف رانگینیک پس از پایان این دیدار با اشاره به هو شدن هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: من هو را نشنیدم و بعد از بازی درباره آن با دستیاران خود صحبت کردم. هواداران ما فوق‌العاده هستند. حمایت آنان از تیم در بازی امروز بسیار عالی بود و ناراحتی طرفداران حاضر در ورزشگاه را درک می‌کنم. البته این به معنای هدف قرار دادن یک نفر نیست.

وی ادامه داد: می‌توانم بفهمم که هواداران ناراحت یا عصبانی هستند، اما فکر نمی‌کنم هدف قرار دادن هر بازیکنی به صورت فردی منطقی باشد. این یک مسوولیت جمعی است. حتی اگر به اتفاقات گذشته یک بازیکن نگاه کنیم، این رفتار منطقی نیست. به همین دلیل است که من همیشه از بازیکنانم دفاع خواهم کرد.

رنگنیک در حالی که از تلاش‌های رونالدو تمجید می‌کرد، از عملکرد خط دفاعی راضی نبود و گفت: یونایتد در رقابت برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا سه امتیاز کمتر از تاتنهام دارد و در رده چهارم قرار گرفته و باید با تیم لیورپول در هفته آینده دیدار کند. همه ما می‌دانیم که قرار است روز سه‌شنبه با چه تیمی بازی کنیم.