تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: زن و مردی که در پوشش مسافر سوار بر خودروی مال باخته شده و خودرواش را به سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ساعت ۱۶ بیست و هشتم فروردین ماه تیم عملیات کلانتری دولت آباد در حال گشت زنی در محدوده بلوار قدس به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و برای بررسی موضوع در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و متهمان که زن و مرد جوانی بودند، دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های تخصصی انجام شده سرقتی بودن خودرو محرز و متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در تحقیقات مشخص شد متهمان خودروی مذکور را روز گذشته از شهر مشهد به قصد تهران کرایه و پس از ورودی به شهر تهران در محله نامجو به بهانه ای راننده را از اتومبیل پیاده و در یک لحظه خودرو را سرقت و از محل متواری می شوند.

این مسئول اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مالک خودرو شناسایی شد و متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار پلیس این فرماندهی قرار دارند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین در خبری دیگر از دستگیری سارق حرفه ای مغازه که در این شهرستان مرتکب ۴ فقره سرقت شده بود، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در محدوده قیام دشت، مشخص شد که سارق یا سارقان از طریق دریچه های کولر وارد مغازه ها شده و اموال مغازه را سرقت کرده اند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد تمامی سرقت ها توسط سارق جوانی سابقه دار انجام شده است که به تازگی از زندان آزاد و مجددا به سرقت از مغازه روی آورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به شناسایی پاتوق متهم در محدوده جاده حصار امیر اشاره کرد و افزود: پس از هماهنگی های قضایی روز گذشته سارق در مخفیگاهش دستگیر شد و به کلانتری قیامدشت انتقال یافت.

این مسئول ادامه داد: در پی جویی های انتظامی متهم به چهار فقره سرقت از مغازه و یک فقره سرقت از مشاعات ساختمان معترف که با جانمایی محل های سرقت هر پنج مال باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ جلیلیان یادآور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مناسب روانه دادسرا شد.