دماوند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از انهدام باند سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی پلیس دماوند، سرهنگ حسین فاضلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی سرقتهای لوازم منزل از منازل شهروندان ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و سارقان شناسایی شدند. 
وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران با اقدامات فنی مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را همراه با اموال مسروقه کشف ودستگیر کنند. 
این مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان بازدید و اموال مسروقه شامل طلاجات و سکه و دلار و لوازم منزل کشف شد و در بازجویی بعمل آمده متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۲۰ فقره سرقت منازل اعتراف کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند، گفت: شهروندان از تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع های مسکونی و اعتماد بی جا به افراد غریبه و ورود آنها به حریم منازل مسکونی که باعث سوء استفاده سارقان شده و با شناسایی موقعیت و وضعیت منازل مورد نظر در هر فرصتی اقدام به سرقت می می کنند جلوگیری کنند.

پاتک پلیس مبارزه با مواد مخدر دماوند منجر به دستگیری سوداگر مرگ شد

سرهنگ فاضلی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد مخدر ، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات فنی در این زمینه موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل وی مقدار سه کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و متهم پس از سیر مراحل قانونی به زندان دلالت داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، از عموم شهروندان خواست،هرگونه اطلاع از فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.