همدان- ایرنا- استاندار همدان از انتصاب «حسن رضانیا» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خبر داد و گفت: حکم انتصاب وی به امضای وزیر کشور رسیده است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنج‌شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، رضانیا به وزارت کشور معرفی شد و دکتر وحیدی دستورات لازم را برای بررسی و رسیدگی به این موضوع صادر کردند.

وی اضافه کرد: اقدامات و تشریفات اداری در کمترین زمان ممکن انجام شد و روز گذشته وزیر کشور حکم انتصاب معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری همدان را امضا کرد. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: رضانیا از افراد باتجربه در پست‌های مختلف است و بی تردید در پست معاونت سیاسی نیز موفق و در راستای تحقق سیاستها و آرمانهای دولت سیزدهم گام بر می‌دارد.

قاسمی فرزاد گفت: بعد از سپری  شدن لیالی قدر و در روز یکشنبه هفته آتی در جلسه شورای اداری استان آئین معارفه را برگزار و معاون سیاسی به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حسن رضانیا متولد ۱۳۴۴ و از رزمندگان دوران دفاع مقدس است و سابقه ۵۰ درصد جانبازی و ۸۱ ماه اسارت را در پرونده ایثارگری خود دارد. 

وی دارای مدرک ارشد حقوق اسلامی است و تاکنون در سمتهای دبیر آموزش و پرورش، معاون حقوقی و پرورشی دفتر آموزش و پرورش، مشاور فرهنگی بنیاد شهید استان، معاون پژوهش استان همدان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و همچنین فرماندار تویسرکان مشغول به خدمت بوده است.