تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال نسف قارشی ازبکستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی نسف قارشی همراه بود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های نسف‌قارشی ازبکستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در گروه پنجم  از ساعت ۲۱:۴۵ شنبه به وقت ایران با قضاوت نینگ‌ما ۴۲ ساله چینی در ورزشگاه محمد بن فهد عربستان برگزار شد.

در پایان این دیدار نماینده ازبکستان توانست با پیروزی سه بر صفر مقابل السد قطر خود را هشت امتیازی کند و در یک قدمی صعود قرار بگیرد. نماینده ازبکستان در صورت پیروزی در هفته پایانی می‌تواند صعود خود را یا ب عنوان تیم دوم و یا در قامت تیم نخست مسجل کند. السد قطر با این باخت ۴ امتیازی ماند و از صعود به مرحله بعد بازماند تا برای دومین دوره متوالی در این مرحله از رقابت‌ها از گردونه مسابقات کنار برود.

در دیگر بازی این ساعت، ۲ تیم الریان قطر و استقلال تاجیکستان در گروه نخست با قضاوت هی‌گون‌کیم اهل کره جنوبی در ورزشگاه ملک‌فهد عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم الریان توانست با تک گل دقیقه نود یوهان بولی به پیروزی دست یابد و با ۱۰ امتیاز از گروه A در آستانه صعود به یک هشتم قرار بگیرد و استقلال تاجیکستان نیز تنها با یک امتیاز در رتبه چهارم این گروه باقی ماند.

الریان در هفته پایانی با یک تساوی هم می‌تواند به مرحله بعدی برسد اما پیروزی با فاصله بیش از سه گل مقابل الهلالِ از پیش صعود کرده آنها را سرگروه این گروه خواهد کرد. نماینده قطر در صورت شکست مقابل تیم عربستانی تحت شرایط خاص ممکن است به دور دوم راه پیدا نکند.