تهران- ایرنا- تیم فوتبال الفیصلی با تساوی در بازی هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا توانست خود را در آستانه صعود در مرحله بعد قرار دهد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های الفیصلی عربستان و الوحدات اردن در چهارچوب هفته پنجم و در گروه E این رقابت ها از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) در ورزشگاه دامام عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل های این بازی برای نماینده اردن توسط احمد اسرایوه و گل الفیصلی نیز توسط مارتین بویل در دقایق +۹۰ بازی به ثمر رسید تا این نتیجه همانند بازی رفت تکرار شود و ۲ تیم محکوم به تقسیم امتیاز شوند.

در این گروه نسف قارشی نماینده ازبکستان توانسته بود، السد قطر را از پیش رو بردارد و جایگاه دوم این گروه را با هشت امتیاز از آن خود کند. نماینده عربستان نیز با تساوی اخیر خود با ۹ امتیاز کماکان جایگاه نخست این گروه را در اختیار دارد.

الفیصلی با این نتیجه در آستانه صعود از گروه پنجم قرار گرفت. آنها در هفته آخر در صورت کسب پیروزی سرگروهی خود را بدون توجه به نتایج دیگر دیدار قطعی می‌کنند. تساوی هم آنها را با شانسی بالا می‌تواند به مرحله بعدی برساند.

در گروه E تیم‌های الفیصلی، نسف قارشی، الوحدات و السد هم‌گروه هستند که تا به این جای کار نمایندگان عربستان، ازبکستان، اردن و قطر به ترتیب ۹، ۸، ۵ و ۴ امتیاز را بدست آوردند.