تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک تُن و ۶۸۰ کیلوگرم آرد احتکار شده از یک انبار کالا در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات از احتکار آرد های دولتی و توزیع خارج از شبکه در محدوده قلعه نو مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: عوامل کلانتری قلعه نو با شناسایی محل دپوی آردهای دولتی با کسب مجوز قضایی و حضور نماینده اتحادیه اصناف از محل مورد نظر بازدید کردند و مقدار ۴۱۰ کیسه آرد یارانه ای در مجموع به وزن یک تُن و ۶۸۰ کیلو آرد را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف را یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جلیلیان از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا، یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

بازداشت مالخر موتورسیکلت های سرقتی 

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری یک مالخر و کشف هفت دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته در این شهرستان خبر داد.

وی در خبری دیگر اعلام کرد که یک سارق لوازم خودرو نیز در محله باقرآباد با ۱۵ اعتراف به سرقت، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: این ۲ متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.