کرج - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی البرز از غیرفعال شدن سامانه ویژه کارفرمایان با نام samt خبرداد و از این قشر خواست برای دریافت خدمات به سامانه جدید مراجعه کنند.

به گزارش  روز سه شنبه ایرنا  از روابط عمومی اداره کل،«داود سعدزاده » بیان داشت: افزایش کیفیت خدمات الکترونیک از اولویت‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی بوده  و به همین دلیل سامانه قدیمی samt  به خاطر برخی  محدودیت‌های فنی  تغییر پیدا کرد.

وی بیان داشت:  سامانه قدیمی  امکان ارائه برخی از قابلیت‌ها را به کارفرمایان را نداشت و  از ابتدای  اردیبهشت ماه  جاری غیرفعال شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز  اظهارداشت: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست  بیمه برای کارفرمایان  فقط  از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir فراهم می باشد.

سعدزاده گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

وی افزود: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید  es.tamin.ir  نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و یا به شعبه مربوطه مراجعه و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نمایند.

به گفته ی مدیر کل استان، دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکانپذیر می باشد.

سعدزاده تاکید کرد: کارفرمایان  به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل، پرداخت حق بیمه کارگاه را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

۳۰ هزار کارگاه در استان البرز فعال هستند.