به گزارش روز سهشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، «پرویز فرجی» با اشاره به وضعیت نظارتهای صورت گرفته در حوزه حملونقل در اسفندماه سال گذشته، بیان کرد: در همین مدت در بخش برونشهری ۱۰۴ فقره پرونده به ارزش ۹۰۹ میلیون ریال و در بخش درونشهری ۱۶۰ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از هزار میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استانها ارسالشده است.
وی اضافه کرد: این در حالیست که سال گذشته، تعداد ۵۳ هزار و ۳۷۱ مورد بازرسی در حملونقل برون و درونشهری صورت گرفته که منتج به تشکیل هزار و ۶۰۴ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۴ هزار میلیون ریال شده است.
فرجی در این خصوص توضیح داد: بازرسان این سازمان و سازمانهای صمت در سراسر کشور چگونگی فعالیت ناوگان حملونقل عمومی درون و برونشهری مسافر و بار را رصد کرده و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکتهای یادشده با آنان بر اساس موازین قانونی برخورد خواهند کرد.
مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت با تأکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حملونقل درون و برونشهری کالا و مسافر از بازرسان خواست با پیگیری و رسیدگی دقیق به گزارشها و شکایتهای مردمی، شاکیان را از برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی مطمئن کنند.
وی همچنین از مردم خواست هرگونه سوء استفادههای احتمالی در این زمینه را به شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.