شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال‌وبختیاری نیاز اصلی استان را همدلی و وفاق برای توسعه دانست و تاکید کرد:رسانه ها نقش مهمی در ایجاد همدلی و وفاق برعهده دارند و در این زمینه پویاتر و فعال‌تر عمل کنند.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: برای حاکم شدن وحدت، وفاق و هم‌افزایی بین تمام اقشار جامعه و بین مردم و مسوولان به همراهی رسانه‌ها نیاز است و لازم است رسانه‌های استانی تلاش کنند  نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

وی نقد سازنده را موجب رشد و تعالی دانست و گفت: نقد دارای شاخصه‌هایی همچون عالمانه، صادقانه، آگاهانه و دلسوزانه است و بیان راهکار نیز می‌تواند به سازنده بودن آن کمک کند، از این رو مسوولان استانی پذیرای نقدهای سازنده هستند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه لازمه حرکت استان در مسیر پیشرفت و تعالی، تقویت وحدت است، تصریح کرد: تمامی کسانی که دغدغه‌مند این رشد و پیشرفت هستند باید کمک کنند تا این همدلی شکل گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال‌ و بختیاری نقش موثر رسانه‌ها در تمامی ابعاد را یادآور شد و از آن‌ها خواست در راستای امیدآفرینی در جامعه کمک‌کننده باشند.

حسین‌میرزایی همچنین با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و همکاری مطلوب مردم استان، شرایط شیوع کرونا در وضعیت آرامی است و مردم می‌توانند با حضور پر شور خود در این راهپیمایی بار دیگر به ندای امام خمینی (ره) در دفاع از مظلومان لبیک بگویند.