شیراز- ایرنا- آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان در غرب استان فارس با تاکید مسئولان بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت گردشگری و استفاده از همه تفکرات برای توسعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سپیدان، مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس در سخنانی در این آیین گفت: فرمانداران استان از جمله فرماندار جدید سپیدان استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تفکرات در شهرستان‌ها را به عنوان یک رسالت مهم دنبال کنند.
جواد قناعتی افزود: فرماندار همچنین وظیفه دارند که نسبت به ایجاد اعتماد و امیدی که در جامعه دچار خدشه شده اقدام کنند.
او ادامه داد: فرمانداری باید خانه بچه‌های انقلابی شهرستان و نقطه امید مردم باشد و لازم است استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان شهرستان در دستور کار فرمانداران باشد و این عزیزان در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: شهرستان سپیدان دارای ظرفیت های بسیاری از جمله در حوزه گردشگری است که باید به این ظرفیت ها توجه و نگاه ویژه شود.
محسن علیزاده،‌ توجه به ماموریت توسعه گردشگری و دیگر ظرفیت‌ها را از وظایف فرماندار جدید سپیدان دانست و افزود: مردم این شهرستان مردمی انقلابی، ارزشمند و دیندار هستند و همواره و در تمام صحنه‌ها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این را با مشارکت حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند.
او ادامه داد: بنابراین مسئولان نیز در مقابل وظیفه دارند که به مردم این شهرستان و خواسته های آنها توجه ویژه داشته باشند.
وی، همچنین خواستار تقویت فعالیتهای فرهنگی شهرستان، توجه و نگاه متوازن در توزیع اعتبارات، تشکیل مثلثی با محوریت امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس و فرماندار سپیدان در جهت استفاده از ظرفیت های شهرستان شد.
در این آیین محمد رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان معرفی و از زحمات حسن همتی تقدیر شد.