سنندج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: روز قدس میراث گران‌سنگ امام راحل است و ابتکار راهبردی و شگفت انگیز معمار کبیر انقلاب، قدس را به مساله اول امت اسلام تبدیل کرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امام خمینی(ره) پرچم مبارزه دائمی با استکبار و نظام سلطه را در زمانی که موضوع قدس به فراموشی سپرده شده بود، به مساله اول جهان اسلام تبدیل کرد.

وی افزود: هدف والای ایجاد تمدن نوین اسلامی جز در سایه وحدت مسلمین ممکن نیست و تمام تلاش دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه با انواع دسیسه‌ها از قبیل جنگ‌های نیابتی و ایجاد فتنه‌های تروریستی و تاسیس گروههای تکفیری نظیر داعش و القاعده، در راستای حفظ ماهیت رژیم منحوس صهیونیستی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با باین اینکه شاخص اصلی برای اتحاد مسلمین قضیه فلسطین است، گفت: امسال با توجه به اوج گیری دشمنی‌های صهیونیسم بین الملل و  نظام سلطه و خباثت آنها علیه جبهه مقاومت و حمله اخیر ددمنشانه به قبله اول مسلمین و هتک حرمت نسبت به ساحت مسجد الاقصی و تلاش مذبوحانه مثلث شوم عبری، عربی، غربی برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی راهپیمایی روز قدس از اهمیت مضاعف تری برخوردار کرده است.

وی تاکید کرد: برهمه ما واجب است تا با حضور باشکوه در این همایش بزرگ انسانی و اسلامی دین خود را به آرمان مقدس قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین ادا کند.

راهپیمایی روز قدس امسال در سنندج از ساعت ۱۰ صبح از مسیر میدان آزادی شروع و به سه راه حبیبی ختم خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع مهمان ویژه و سخنران مراسم خواهد بود.