کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز جهانی قدس را نماد همبستگی مسلمانان جهان با مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین دانست و از عموم مردم برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی دعوت کرد.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس نماد همبستگی مسلمانان جهان با مردم مظلوم، رنج کشیده و بی پناه فلسطین و همه مظلومان جهان است که سرزمین آن ها سال هاست توسط رژیم غاصب صهونیستی اشغال شده است.

وی ادامه داد: روز قدس برای تمام مسلمانان جهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه ساله نیز شاهد بوده ایم در این روز فریادهای مرگ بر اسرائیل و حامیان وی در سراسر جهان طنین انداز شده و همه آزادی خواهان جهان خواستار پایان اشغالگری های رژیم صهیونستی و جنایت های آنان علیه مردم مظلوم فلسطین بوده اند.

سردار جاویدان افزود: اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهونیستی بی شک در نزد هر وجدان بیداری محکوم و پایان یافتن جنایت های آن ها آرزوی همه ملت هاست و به فضل الهی با تداوم مقاومت مردم مظلوم فلسطین و افزایش حمایت مسلمان و آزادی خواهان جهان، به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی و آزادی قدس شریف از چنگال ستمکاران خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در این میان ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی نیز به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت تا بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشته و با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب به حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین بپردازند.

وی تصریح کرد: از عموم مردم شریف، مومن، روزه دار و انقلابی کرمانشاه برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی این روز دعوت و اعلام میکنم کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز همراه با خانواده های خود همپا و همدوش با مردم انقلابی استان در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور و دشمن شکن خواهند داشت.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شد.