تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به برخی واریزی‌ها به اعضای فدراسیون فوتبال گفت: بسیاری از پرداختی‌ها با مجوز بوده و افشای این مسائل در رسانه کار درستی نبود.

به گزارش ایرنا، «مهرداد سراجی» امروز (پنجشنبه) در حاشیه جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهتر است مسائلی که در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح شده از طریق سخنگو یا سایت فدراسیون منتشر شد من همیشه پاسخگو بودم، اما عذرخواهی می‌کنم، دلگرمی ما به شما رسانه‌ها است و اگر رسانه‌ها نبودند خیلی از کارها را نمی‌توانستیم پیش ببریم.

وی در زمینه افشاگری‌های چند روز اخیر نیز عنوان کرد: همه کارمندان و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از حق پاداش و جلسه برخوردار هستند و برخی از افراد بیش از مصوبه هیات رییسه و آیین‌نامه مربوط به پاداش‌ها مبالغی خارج از چارچوب دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده است. افشای این مسائل در رسانه‌ها کار درستی نبود و نباید اتفاق می‌افتاد باید این رویه اصلاح شود. در جریان پرداختی های خارج از قانون نبودیم.

سراجی با بیان اینکه پرداختی‌ها که در چارچوب قانون بوده مسلما مصوبه هیات رییسه را داشته گفت: همه افراد مربوطه این حق جلسات، حقوق و پاداش‌ها را دریافت کردند و کار خلاف قانون نبوده است.

او در پاسخ به پرسشی در زمینه چرایی غیبت عزیزی خادم در جلسات کمیته اخلاق عنوان کرد که از این موضوع بی‌اطلاع است.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به احتمال تعلیق فوتبال ایران گفت: اجازه دهید این مسائل از طریق فدراسیون فوتبال پاسخ داده شود.

وی در پاسخ به  سوالی در زمینه اعتراض بانوان فوتسالیست اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

سراجی در ادامه با اشاره به مطرح شدن مسائلی در فضای مجازی افزود: بحث‌های مالیاتی ارتباطی به فوتبال ندارد، بدهی‌های مالیاتی معوق شده است و امروز باید حل شود. ما باید پای فوتبال بایستیم و آن را اصلاح کنیم چون رسانه‌ها، اعضای مجمع، دلسوزان فوتبال و پیشکوستان همه پای فوتبال ایستاده‌اند.

سراجی در پاسخ به این سوال که چطور عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از نامه فیفا مطلع نیست؟ گفت: در فدراسیون فوتبال تقسیم کار شده  و من در جریان نامه فیفا هستم. می‌دانم پاسخ فیفا ارسال شده ولی در حوزه تخصص من نیست.