اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نامگذاری روز جهانی قدس مسئله فلسطین را در جهان اسلام مردمی کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی » عصر پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، افزود: با گذشت ۴۳ سال از ابتکار حماسی و ماندگار حضرت امام(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های جبهه استکبار به خصوص رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم کودک کش، آرمان قدس شریف هنوز زنده و پویا است و فلسطین زنده و مسئله مشترک مسلمانان و دنیای اسلام است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با دوراندیشی و تدبیر صحیح رسالت مهمی برای امت اسلام تبیین کردند و امروز به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آرمان قدس شریف زنده است و فلسطین با اقتدار به جهاد ادامه داده و به فضل الهی قدس شریف به مسلمانان بازخواهد گشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی روز جهانی قدس را نماد حمایت همه جانبه از مظلوم عنوان کرد و گفت: تعیین روز قدس ناشی از اندیشه مردم باوری حضرت امام(ره) و بسیج عمومی برای حل مشکلات است و امام خمینی(ره) برای ایجاد تحول به حضور و باور مردم اعتقاد عمیق داشت.

سردار کریمی افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده و به برکت انقلاب اسلامی و باورهای دینی ماه مبارک رمضان پیوند عمیق امت های اسلام با قدس شریف روز به روز مستحکم تر شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: توافق های پوشالی و صوری و برقراری ارتباط برخی از کشورهای عربی با رژیم جعلی صهیونیستی با فشار آمریکایی ها نه تنها ذره ای از مقاومت ملت مظلوم فلسطین بلکه مصمم‌تر از گذشته به مقاومت  ادامه می‌دهند.

سردار کریمی اظهارداشت: شکوهمندی راهپیمایی روز قدس اعلام همراهی با مردم فلسطین و پشتیبانی از مرحله جدید مقاومت اسلامی است و به طور قطع می تواند موازنه وحشت را در عمق راهبردی رژیم صهیونیستی به نفع جبهه مقاومت تغییر دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد:  تفکر امامین انقلاب در طول ۴۳ سال گذشته به جهان آموخت که باید تمام قدرت در برابر مستکبران عالم ایستادگی کرد و امروز به واسطه ضربات مهلک و مرگبار جبهه مقتدر مقاومت موجب شده صدای زنگ فروپاشی رژیمی که خیال تصرف سرزمین های نیل تا فرات را در سر می پروراند، به گوش برسد.

سردار کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام آزادسازی قدس شریف، جبهه مقاومت و مدافعان حرم و تجلیل از نقش آفرینی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی از اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و شهید پرور استان مرکزی برای شرکت پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۰۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.