بوشهر-ایرنا- فرماندار بوشهر گفت: شورا ها، شهردارها و دهیاران باید با برداشتن گام‌های اساسی در حوزه گردشگری و فراهم کردن زمینه توسعه کسب و کار و اشتغال، در مردم امید ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری بوشهر روز پنجشبه به نقل از صالح رحیمی در نشست با اعضای شوراهای شهرستان بوشهر، اظهار کرد: هرچند در شورا اختلاف سلیقه خوب است اما باید انسجام درونی حفظ و به رای جمع احترام گذاشته شود تا خللی در کارایی شورا ایجاد نشود.

وی افزود: اعضای شورا باید در برنامه‌ریزی و تهیه مصوبه‌های شورا  قانون را چارچوب قرار دهند و برای تحقق مصوبه‌ها  تعامل خوب و موثری با دستگاه های اجرایی داشته باشند.

فرماندار بوشهر ادامه داد: اگر مطالبه‌گری اعضای شوراهای شهر و روستا در قالب قانون و بر حق باشد، مسئولان هم به خوبی پاسخگو خواهند بود و به نتیجه می‌رسد.

رحیمی توصیه کرد: اعضای شوراهای شهر و روستا  تعامل سازنده‌ای با مردم داشته باشند و همچنین از هر نوع انتقاد سازنده استقبال کنند.

وی افزود: امروز در شهرستان بوشهر فضایی ایجاد شده است که می‌توان در آن کار گروهی انجام داد و تاکنون شاهد رضایت نسبی مردم در شهرستان بوده‌ایم.

روز نهم اردیبهشت در تقویم کشور به عنوان روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده است.