تهران- ایرنا- کنفرانس «فلسطین مسأله محوری امت اسلامی» عصر پنجشنبه در بیانیه پایانی خود بر لزوم جرم انگاری سازش با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایرنا از المسیره یمن، در بیانیه کنفرانس «فلسطین مساله محوری امت اسلامی» آمده است: یمن بر موضع آشکار خود مبنی بر در دفاع از حقوق مردم فلسطین و پاکسازی کل این کشور ثابت قدم است.

شرکت کنندگان در این کنفرانس، از ملت‌های جهان خواستند که برای بازپس گیری حقوق مردم فلسطین و کمک به مسأله فلسطین، تحرکات جدی خود را آغاز کنند و اینکه واقعیت، وضعیت و رفتار رژیم غاصب، حتمی بودن نابودی آن را تأیید می‌کند.

در کنفرانس «فلسطین مساله محوری امت اسلامی» در مدیریت جنگ با رژیم غاصب، بر لزوم بازگشت به قرآن کریم تاکید و همچنین گفته شد باید برای برانگیختن احساس دشمنی و خشم علیه دشمن صهیونیستی و حامیان آن، تلاش جدی کرد و در همین زمینه بر تحریم فراگیر این رژیم در همه زمینه‌ها تأکید شد.

در این بیانیه همچنین هر نوع عادی‌سازی فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و ورزشی با دشمن صهیونیستی محکوم و بر لزوم جرم انگاری آن تأکید شده است.

این بیانیه افزوده است: شیوه‌های مطالعاتی و گفتمان رسانه‌ای باید واحد شده و با هدف تحقق وحدت امت اسلامی، تبیین ابعاد و افزایش حضور مسأله فلسطین در محافل اجتماعی بر اساس دیدگاه قرآنی صورت گیرد.

در پایان بیانیه بر اهمیت تعامل جدی با همه فعالیت‌ها، اقدامات و مناسبت‌هایی که حضور مسأله فلسطین را در وجدان امت اسلامی تقویت می‌کند و استفاده از عبارت دشمن غاصب در نوشته‌ها، تحقیقات و رسانه‌های مختلف تأکید شده است.

کنفرانس مجازی «فلسطین مسأله محوری امت اسلامی» به مدت چهار روز از روز دوشنبه در صنعاء پایتخت یمن آغاز و عصر پنجشنبه پایان یافت.