تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به سهم ۳۰ تا ۴۰ درصدی این سازمان از بازار میوه و تره بار پایتخت، گفت: با حذف واسطه‌های غیر ضرور و اصلاح زنجیره تأمین، ضمن افزایش کیفیت، موجب کاهش معنادار قیمت میوه و تره بار برای مصرف‌کنندگان نهایی، می شویم.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ «ایوب فصاحت» در جلسه با اعضای هیات مدیره شرکت کشاورزی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی، به منظور هماهنگی برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی کشت و صنعت‌های آستان قدس در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در کاهش فاصله تولید تا مصرف میوه و تره بار، افزود: ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار با پراکندگی مناسب در تمام مناطق ۲۲ گانه و بسیاری از محلات پایتخت، بستر مناسبی را برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق توافقات اولیه بین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با شرکت کشاورزی رضوی، قرار شد تیم‌های کارشناسی از هر دو مجموعه برای بازدید اعزام شوند. همچنین تیم‌های کارشناسی و اجرایی زمینه انجام هر چه سریعتر کار را در نشست‌های مشترک بعدی پیگیری نمایند.

گفتنی است، شرکت کشاورزی رضوی با سطح زیر کشت حدود ۴۵ هزار هکتار و محصولات متنوع باغی، زراعی و گلخانه‌ای از جمله انواع میوه و سر درختی محصولات جالیزی، صیفی جات و پسته یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشاورزی کشور است.