شهرکرد- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه با گرامی‌داشت روز جهانی قدس گفت: رژیم غاصب اسرائیل با اشغال سرزمین‌های فلسطین جنایت می‌کند اما نابودی و پایان این رژیم اشغالگر در حال شکل‌گیری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری روز جمعه در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) تاکید کرد:امام راحل با نگاه و اندیشه ژرف خویش، نابودی رژیم اسرائیل را نوید دادند که با همان نگاه و اندیشه، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سال‌ها پس از امام راحل، بشارت نابودی اسرائیل را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: امروز اسرائیل غاصب در سرزمینی مقدس حضور دارد که آنجا را غصب کرده است و جنایت بزرگی را انجام داده است و رژیم صهیونسیتی در ۷۴  سال گذشته با اشغال سرزمین‌های فلسطین، به فکر غصب کردن کشورهای دیگر است تا فساد و جنایت را رواج دهد. 

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه تصریح کرد: رییس‌جمهور وقت آمریکا در زمان حمله به عین‌الاسد تهدید کرد که ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهد اما هنگام اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن جرأتی برای اقدام متقابل نداشت.

وی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان ام‌القری اسلام امید جبهه مقاومت است و اکنون دشمن به زوال خود اقرار می‌کند.

تسخیری اظهار داشت: امسال در ۱۰ روز ماه مبارک رمضان، جوانان فلسطینی حملات سنگینی علیه رژیم صهیونسیتی انجام دادند، به‌طوری‌که اسرائیل از سپری شدن روزی سخت خبر داد و از مردم خواست  از خانه‌های خود خارج نشوند.

وی گفت: اشتغالگران امروز مقابل جریان مقاومت قرار گرفته و اکنون موشک‌های جبهه‌ها مقاومت و جریان مقاومت اسلامی در سرزمین های اشغالی مقابل آنان فرود می‌آید و امروز استکبار جهانی و اسرائیل دیگر امنیت ندارد و هکرهای جریان مقاومت آبروی آنان را برده‌اند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزود: امروز پایان عمر رژیم صهیونسیتی در حال شکل‌گیری و این وعده‌ای الهی است که محقق می‌شود.

تسخیری اظهار داشت: امروز جریان مقاومت اشک اسرائیل را در می‌آورد تا به جشن پیروزی فلسطین، قدس و بیت‌المقدس دست یابد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در ۹۰ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.