یزد - ایرنا - امام جمعه و سرپرست فرمانداری ابرکوه از حضور پرشور و گسترده مردم این شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت آنان از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کردند.

به گزارش جمعه شب خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درنشستی گفت: مردم با گذشت ۴۳ سال از انقلاب همچنان پایبند به تأکیدات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه قدس مطلق به اسلام است، هستند و امروز بار دیگر مردم انقلابی و با بصیرت ابرکوه در راهپیمایی روز قدس فضای شهرستان را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تغییر دادند و خشم وانزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرهای ابرکوه و مهردشت علاوه بر حضور باشکوه در آئین های شبهای قدر، با راهپیمایی با شکوه خود در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان تمام معادلات استکبار جهانی و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا و اربابش رژیم اشغالگر قدس را به هم زدند و ثابت کردند که رژیم رو به اضمحلال غاصب صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: مردم سرافراز و همیشه در صحنه این شهرستان امروز بعداز گذشت ۲ سال از شیوع بیماری کرونا به میدان آمدند تا ثابت کنند که دفاع از فلسطین، دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ارزش های اسلام و انقلاب است. 

مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند

سرپرست فرمانداری ابرکوه هم در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس وفاداری خود را به مردم مظلوم فلسطین و شهدای مقاومت به نمایش گذاشتند و بار دیگر توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

محمدهادی زارع زاده اظهارکرد: مردم همیشه در صحنه این شهرستان در ۱۴ نقطه شهری و روستایی با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس به دعوت تاریخی امام خمینی (ره) و همچنین پیروی از منویات مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین لبیک گفتند.

جانشین شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تاکید کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی روز جهانی قدس پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش های انقلاب و شهدا نشان دادند.

زارع زاده با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند پای نظام هستند و با زبان روزه بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

وی نیز از اهتمام و همت ویژه خبرگزاری ها و اصحاب رسانه در آگاهی سازی و تشویق مردم به حضور در راهپیمایی و به تصویر کشیدن حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.