ارومیه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: روش‌های مجازی، آنلاین و کارت به کارت برای پرداخت زکات فطریه پیش بینی شده است تا به محض دریافت زکات شهروندان، در کمترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های محروم و نیازمند قرار داده شود.

عزیز سهندی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم خیّر و نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند با شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه خود ، زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به شماره کارت‌های ویژه زکات فطریه و کفاره اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۲۰۹۳ نیز جهت پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۰۳۶۹ جهت پرداخت زکات فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۹۰۲ جهت پرداخت کفاره عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۶۳۶ جهت پرداخت کفاره غیرعمد در اجرای این فریضه الهی مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه این نهاد به نشانی www.emdad.ir زکات فطریه یا کفاره های خود را پرداخت کنند.

سهندی ادامه داد: زکات فطریه پرداختی به این نهاد، در سریعترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های محروم و نیازمند استان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۸۸ هزار نفر از جمعیت آذربایجان‌غربی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.